Proizvodi kojima sam dotaknula dno #9

PicsArt_07-19-06.15.02

Pozdrav djevojke, krajnje je vrijeme da se riješim smeća, stoga danas ide jedan empties post. Što sam potrošila i kako mi se svidjelo pročitajte u nastavku.

PicsArt_07-19-05.54.49

Schauma šamponi su bili na nekoj akciji u Tommyju za cca 10-tak kuna, pa sam se odmah opskrbila s četiri komada. Svi su mi bili odlični. Nisu mi dodatno isušivali kosu niti sam primjetila da se brže masti, no moram napomenuti da sam ih koristila većinom uz masku ili regenerator.

PicsArt_07-19-05.57.38

Kad smo već kod regeneratora, potrošila sam *AlpStories organski regenerator za kosu s aloe verom  odličnog sastava, no na mojoj kosi nije radio apsulutno ništa. Za razliku od šampona koji mi je bio odličan.

Avon Advance Techniques Supreme Oils regenerator i maska za kosu su izvrsni proizvodi koji već imaju svoju recenziju (link). Proizvode koje sam kupila i potrošila po tko zna koji put. Regenerator sadrži klasičnih 250ml dok maska ili kako ju Avon naziva balzam samo 50ml i jako se brzo troši čak i na mojoj kraćoj kosi (dužina malo iznad ramena). No jako mi se sviđaju i sigurno ću ih kupiti ponovno.

PicsArt_07-19-06.00.25

Balea gel za tuširanje mi je bio sasvim ok, lijepo miriši i solidno čisti kožu, što još mogu tražiti za malo više od 5 kn, nekakva ljetna LE kolekcija.

Avon Sense kremasti gel me je strašno živcirao svojom ambalažom. Jako se teško otvara, iako je sam po sebi vrlo dobar, neisušujuć, neću ga ponovno kupiti.

*Olival Intim Sensitive tekući sapun za intimnu njegu sadrži nevenovo ulje i mliječnu kiselinu. Iako sam dugo koristila plavi Chilly ovaj mi se pokazao kao puno bolji, već u upotrebi imam novi ali ovoga puta Active verziju.

PicsArt_07-19-06.05.16

Ovo mi je već druga bočica Olival tonika za lice s uljem smilja, izvrstan, izvrstan tonik. Blago hidratizira kožu i priprema ju za nanošenje kreme.

*Avene pjena za umivanje je namjenjena normalnoj do mješovitoj koži, no nije isušivala niti moju normalnu do suhu kožu.

Nivea body losion mi je dugo stojao u kupaonici, ovih dana sam ga napokon potrošila do kraja. Koristi se pod tušem, na još vlažnu kožu, a potom ispere. Pruža trenutni osjećaj zategnute kože i vrlo blagu hidrataciju.

Fruttini losion za tijelo s mirisom višnje sam obožavala cijelu zimu, no za ovo vruće vrijeme mi ipak nije. Miris je predivan, ali vrlo intezivan, kupit ću ga sigurno ponovno ali kad malo zahladi.

PicsArt_07-19-06.03.27

*Nivea antipespirant imam ako se ne varam još od Niveinog Božićnog poklon paketa. Nisam fan dezića u spreju, tako da je služio samo u situacijama kada nemam pri ruci neki drugi. Ako se aplicira iz dovoljne udaljenosti ne ostavlja bijeli trag na koži, a samim time ni na odjeći. Moć zaštite mu je srednja, kod mene oko 7-8 sati, a nakon toga ga moram ponovno nanijeti.

Garnier mineral stick, solidna zaštita od neugodnih mirisa, nije mi iritirao područije ispod pazuha niti ostavljao tragove.

*Eucerin Anti-transpirant ima svoju recenziju pa neću duljiti, samo ću vam reći ukoliko tražite pouzdanu zaštitu od znojenja ima sve moje preporuke (recenzija).

 PicsArt_07-19-06.07.12

Pronaći puder koji je dovoljno svijetao za moj blijed ten ponekada je pravi izazov. Catrice Nude Illusion i Borjois Healthy Mix Serum su moji definitivni favoriti. Oba imaju blagi dowy finish, vrlo svijetle nijanse, lijepo sjedaju na kožu. Jedina mana Healthy Mix Seruma je isticanje suhih dijelova u zimskim mjesecima. Trenutno sam u potrazi za novim puderom, dvoumim se kupiti jedan od ovih dvojice koji su se već pokazali kao odlični ili isprobati nešto novo, za oko mi je zapela Borjois CC krema.

To je još trebala biti i jedna Essence maskara (ružičasto pakiranje) koju sam očito negdje izgubila, ali moram reći da mi je bila odlična.

Koje proizvode ste vi potrošili u posljednje vrijeme? Imamo li što zajedničko?

Proizvodi označeni zvijezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije
Oglasi

3 thoughts on “Proizvodi kojima sam dotaknula dno #9

  1. He, he i ja imam duh put 😀 HM serum obožavam (ja nemam suhe dijelove pa nije problem), a Catrice Nude Illusion nisam probala, ali budem. Možda da probaš obični Borjois HM, ne serum, jer vjerujem da bi on odgovarao više tvome tipu kože, a nijanse su iste 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

