New in #15

PicsArt_07-25-02.19.21

Dm drogerije moj su prvi odabir kada je u pitanju kupnja proizvoda za higijenu ali i svakodnevnih kućnih potrebština za čišćenje.  Većina proizvoda njihovih robnih marki koje sam do sada isprobala pokazali su mi se kao dobri, a cijenom vrlo pristupačni. Jedna od omiljenih mi je svima dobro poznata Balea. Veselim šarenim ambalažama i trendovskim LE kolekcijama teško odoljevam. Što sam to kupila u posljednjem pohodu Dm-u, a što mi je na recenziju velikodušno poslala Nivea pogledajte u nastavku.

IMG_20160724_131043

Neizostavni Balea gelovi za tuširanje, uvijek ih iznova kupujem. Povoljni su, mirišljavi i lijepo čiste kožu. Ovoga puta odlučila sam se za tri voćna mirisa. Nisam dugo koristila Nivea gelove pa sam kupila jedan Pure fresh.

PicsArt_07-27-01.07.51

Balea Family šampon namjenjen je svim tipovima kose, dolazi u pozamašnoj količini od 400ml i košta svega 10-tak kuna. Nažalost nije mi se svidio. Strašno mi je isušivao kosu. Čak ni uz Kerastase masku kosa mi nije onako mekana i svilenkasta kakva bude s nekim drugim šamponom. S ovim drugim koji je namjenjen suhoj i oštećenoj kosi nisam imala takvih problema. Kupila sam i masku iz iste linije o kojoj ću vam uskoro pisati detaljniju recenziju.

PicsArt_07-24-11.53.53

Dontodent Summer Mint vodica za ispiranje usta je iz LE kolekcije, obogaćena aromom limuna.

Olival sapun za intimno pranje Sensitive, iako već imam Activ verziju koja je malo “jača” kupila sam i ovaj za svakodnevnu upotrebu.

U mom Dm-u nije bilo mojih omiljenih Venus britvica, pa sam kupila dva pakiranja Balea jednokratnih, iako nisam pretjerano oduševljena no služe svrsi.

Ebelin ostranjivač laka za nokte sam kupila po tko zna koji put. Nemam pretjerana očekivanja od odstranjivača laka tako da mi je svaki manje – više dobar.

PicsArt_07-24-11.47.27

Nivea mi je poslala hrpu novoteta za čišćenje kože.

*Tonik za čišćenje i njegu suhe kože, *Aqua effect umirujuća pjenica za čišćenje lica koju sam već koristila i ima sve moje preporuke. Te 3u1 vlažne mramice za skidanje šminke  obogaćene bademovim uljem.

PicsArt_07-24-11.45.37

Stigla mi je i nova Creme Care linija koja se sastoji od *mlijeka za čišćenje lica, *kreme za čišćenje lica te *maramica za skidanje šminke. Sve ih krasi prepoznatljiv miris plave Nivee.

PicsArt_07-24-11.50.15

*Nivea micelarna otopina namjenjena je svim tipovima kože, trenutno je u fazi testiranja kao i *dvofazni odstranjivač makeupa s očiju. 

PicsArt_07-24-01.23.35

Po ne znam ni sama koji puta sam kupila Biobaza deo roll-on, na žalost po ovim visokim temperaturama mi ne daje dovoljnu zaštitu, pa ga koristim samo za po doma gdje imam mogućnost otići pod tuš kada god za to osjetim potrebu, dok za ostale prilike namjeravam kupiti Eucerin antitranspirant.

Trebala mi je nova maskara pa sam ponovno posegnula za Essenceom, koristim ju par dana i mogu reći da je sasvim ok.

 Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što ste vi kupovali u posljednje vrijeme?

Proizvodi označeni zvijezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije
Oglasi

Komentiraj

