Čista koža uz Niveu | DARIVANJE

PicsArt_07-25-10.41.34

Njegovana koža je lijepa koža. Čišćenje lica je prvi, a rekla bih i najvažniji korak na putu zdrave i njegovane kože. Danas vam donosim infografiku koju je za vas pripremila Nivea, ukratko ću vam pokazati na koje sve načine možete čistiti lice koristeći Nivea proizvode. Na kraju posta čeka vas darivanje.

Prvi korak u čišćenju lica je skidanje šminke. Za što možete koristiti mlijeko za čišćenje lica, micelarnu otopinu, 2u1 čistač za skidanje makeupa sa očiju ili vrlo blage vlažne maramice napravljene za tu namjenu. 

Nova Creme Care linija namjenjena je svim tipovima kože, kao i 3u1 micelarna voda koja je obogaćena dekspantenolom i uljem sjemenki grožđa, te Double effect losion za otklanjanje šminke s očiju.

 PicsArt_07-24-11.45.37

PicsArt_07-24-11.50.15

Nakon što smo skinuli makeup s lica i očiju prelazimo na umivanje. U nivea asortimanu možete birati između raznih umivalica, bitno je izabrati onu koja bi odgovarala potrebama i tipu vaše kože.

Moja koža je normalna naginje ka suhoj te sam za sebe izabrala Aqua Effect umirujuću pjenu za umivanje, koja je vrlo blaga, neisušujuća i ima sve moje preporuke. Osim nje, tu je i gore spomenuta Creme Care krema za čišćenje lica koja štiti prirodnu ravnotežu vlažnosti kože i štiti od isušivanja.

PicsArt_07-24-11.47.27

Zadnji korak prije nanošenje kreme je tonik. Ko i kod umivalica ovdje također možete birati između različitih proizvoda i izabrati najbolji za svoje potrebe. Ja ću vam nakon adekvatnog testiranja pisati o Aqua effect toniku namjenjenom njezi i čišćenju suhe kože obogaćen prirodnim bademovim uljem i Hydra IQ.

 Kako bi ste lakše izabrale proizvode za svoj tip kože prilažem vam infografiku koju je vrlo kreativno napravila Nivea.

PicsArt_07-25-10.41.34

U suranji s Niveom poklanjamo jednoj od vas cijelu liniju proizvoda za čišćenje lica i skidanje makeupa, namjenjenu baš vašem tipu kože. 

  • U komentarima ispod posta ostavite svoje ime i prezime ili barem prvo slovo prezimena
  • Napišite koji je vaš tip kože te koji od Niveinih proizvoda za čišćenje lica ste koristili ili koristite i kako su vam se pokazali
  • Like Facebook stranicu bloga (ovdje) i Facebook stranicu Nivea (ovdje)
  • Podijeliti objavu o darivanju (Facebook) i označiti ju javno

Darivanje traje do 15.8.2016.  pobjednicu bira random, a Nivea šalje proizvode direktno na vašu adresu.

Oglasi

75 thoughts on “Čista koža uz Niveu | DARIVANJE

  1. S obzirom da imam suhu kožu,uz to i osjetljivu,Niveu ubrajam u svoje omiljene proizvode za njegu.Plava linija je oduvijek uz mene,mlijekom za tijelo upravo hranim i hidratiziram kožu koja je još bolje isušena od morske vode i sunčanja.Osim toga,Fresh dezodorans će čitav život biti moj najbolji prijatelj
    Lidija S.
    Fb:Lill Lilly

    Sviđa mi se

  2. Mehic Fatima
    Koristim Nivea kremu za lice i tijelo, imam vrlo osjetljivu kožu, često mi kreme urade gore nego što je već bilo, ova mi pomogne. Koristim i Nivea vlažne maramice.

    Sviđa mi se

  3. ANDREA JERKOVIĆ
    Imam suhu i osjetljivu kožu lica i stoga joj posvećujem mnogo pozornosti i njege.
    Ponekad je sklona crvenilu i zato pomno biram proizvode a one koji joj odgovaraju
    vjerno koristim.Obožavam NIVEA preparate za njegu kože jer su raznovrsni i najbolji.
    U potpunosti mi odgovaraju i moj su vjeran saveznik za lijepu i zdravu kožu.
    Trenutno za čišćenje lica koristim NJEŽNU GEL-KREMU ZA ČIŠĆENJE LICA koja mi je
    fenomenalna.Koristim je svakodnevno ujutro i naveče jer mi ne isušuje kožu a koža mi je zdrava i lijepa.
    Nakon umivanja je meka i osvježena.Potpuno očisti kožu lica,nježno i temeljito.
    Užitak mi je nakon umivanja NIVEA gel kremom nanijeti NIVEA hranjivu kremu na potpuno očišćeno lice.
    Koža je hidratizirana,svježa i nahranjena.Svakako preporučam svima jer je stvarno ovaj gel odličan…Fino umiruje,nježno čisti a istovremeno i hidratizira.Čist pogodak za moju osjetljivu kožu!

    Sviđa mi se

  4. Marija Habuš
    Koristim Nivea novu kremu za lice i tijelo! Prezadovoljna sam proizvodom. Totalno me odusevio! Pogotovo za lice s kojim imam dosta problema,no,otkako ga njegujem novom Nivea kremom,cini mi se da sam nasla odgovarajuci proizvod i da problemima dolazi kraj! Lice mi je uvijek meko,mirisno,izgleda svjezije te je dosta cisce i nemam toliko pristica. A to sve otkako sam pocela koristiti Nivea kremu!
    Nivea baby vlazne maramice obavezno koristim, gdje god idem,jedan paket je uvijek u torbi. Meke su,mirisne i jednostavno ih obozavam! 🙂
    Imam mjesovit tip koze!

    Sviđa mi se

  5. Aneta Služek
    Koristim Nivea pjenu za umivanje lica, Nivea novu kremu za lice i tijelo(samo za tijelo je koristim jer mi za lice ne odgovara), zatim Nivea baby vlažne maramice i dječji puder!
    Moja koža je ajmo reć normalna ali sklona nastanku akni. Zato volim proizvode koje su namjenjeni za sve tipove kože jer tako ne mogu pogriješiti u odabiru!

    Sviđa mi se

  6. Moja koža je mješovita, na nekim dijelovima sklona mašćenju iako imam ohoho godina i odavno nisam u pubertetu ;). Od Nivea proizvoda za lice koristim miceralnu otopinu i 2u1 čistač za skidanje makeupa, ponekad i maramice za skidanje šminke, one malo grublje kao piling.

    Sviđa mi se

  7. Fb Marijana Feldes,koža mi je postala osjetljiva,a prije sam mogla koristiti Nivea svi tipovi kože i malo me peckaju oči od micelarne,koristila sam i vlažne i kremu za skidanje šminke i same pohvale ❤ sretno 😉

    Sviđa mi se

  8. Lejla Hrustic

    Koristim Nivea Creme Care cleansing cream- kremu za čišćenje lica I jako je kvaltetna , njezno odstranjuje necistoce i masnocu sa koze kao I sminku. Imam masnu kozu.

    Sviđa mi se

  9. Zlata Tot Nivea, plava kutijica, ušla je moj život tamo negdje oko 1970. kada sam je dobila na poklon od rođaka iz Njemačke.Otada sam vjerna Nivea prozvodima. Koža mi je mješovita, a i tu su borice na licu. Za čišćenje lica koristim Nivea kreme care maramice, a poslije plava kutijica Nivee. Nivea proizvode rado lupujem i koristim.

    Sviđa mi se

  10. FB: Tina Ivanišević
    Imam mješoviti tip kože. Do sada sam koristila nekoliko različitih Nivea proizvoda za čišćenje i svima sam bila zadovoljna. Moji favoriti su Nivea micelarna otopina, Nive pure&natural mlijeko za čišćenje lica i Nivea maramice za čišćenje lica

    Sviđa mi se

  11. Koristim puno Niveinih proizvoda jer najbolje odgovaraju mojoj osjetljivoj koži. Izdvojila bih plavu Nivea kremu koju koristim godinama, ne samo za lice, a kojom sam super-zadovoljna!
    Rajka Kovačević

    Sviđa mi se

  12. Ivana Bubek
    Imam normalnu kožu. Korisitila sam Aqua Effect umirujuću pjenu za umivanje, Niveinu obicnu kremu i vlazne maramice. Sve je bilo odlično. Volim Niveu 🙂

    Sviđa mi se

  13. Koristim Nivea Creme Care vlažne maramice i odlične su mi, odgovaraju mojem tipu kože (mješovita, osjetljiva).
    Hvala za giveaway, sretno svima!
    FB: Jelena Kovačević

    Sviđa mi se

Komentiraj

