Eucerin AQUAporin ACTIVE intezivni losion za tijelo

PicsArt_08-09-09.10.15

Prije nešto više od mjesec dana na recenziju mi je stigao Eucerin® paketić koji je sadržavao intezivni losion za tijelo i Hansaplast hranjivu kremu za njegu stopala. Oba proizvoda sam isti dan počela testirati. O kremi ću vam pisati u nekom od nadolazećih postova, a danas pročitajte kako mi se svidio Aquaporin active losion za tijelo.

PicsArt_07-19-01.47.12

Iz eucerina kažu: Intezivni losion za tijelo posebno je razvijen kako bi koži pružio intezivnu, dugotrajnu hidrataciju. Sadržava gluko-glicerol istovjetan prirodnom koji aktivira prirodnu mrežu u koži akrine. Za intezivnu dugotrajnu hidrataciju, čak i u dubljim epidermalnim slojevim kože.

PicsArt_08-09-09.15.19

Nitko ne voli stojati pola sata u kupaoni i čekati da se losion upije, kako bi smo se mogli obući, s ovom mazalicom nema tih problema. Odmah pri prvom korištenju ugodno me je iznenadila njegova brzoupijajuća formula. U vrlo kratkom vremenu se potpuno upija u kožu ne ostavljajući nikakav mastan trag, za što je, vjerujem, zaslužna i njegova lagana tekstura, koja me vrlo podsjeća na mlijeko za tijelo.

PicsArt_08-09-09.06.01

Dolazi u količini od 400ml čija je cijena cca 130KN. Sama ambalaža je vrlo praktična zbog pumpice koja dozira proizvod. Nema mučenja s čepovima, vađenja proizvoda prstima, samo stisnete na pumpicu i dozirate željenu količinu proizvoda.

PicsArt_08-09-09.15.19

Moja koža je u ovo doba godine normalna, jednino su mi podkoljenice sklone isušivanju i ovaj losion mi je pružao sasvim solidnu hidrataciju. Koža je meka i njegovana, upijanje je instantno, a pakiranje ogromno, ovaj proizvod od mene dobiva čistu peticu.

Sastav:

PicsArt_08-09-09.04.19

Jeste li isprobale ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

Proizvod ustupljen u svrhu recenzije
Oglasi

One thought on “Eucerin AQUAporin ACTIVE intezivni losion za tijelo

Komentiraj

