Jesenska Wish lista

PicsArt_08-30-05.59.20

Pozdrav djevojke, opet sam si složila wislh listu sitnica koje si želim u nadolazećem vremenu, danas ću je podijeliti s vama, a vi mi u komentarima recite imate li, ili ste imale neki od proizvoda i isplati li se kupiti. 🙂

PicsArt_08-25-11.01.12

Koliko god štedila Kerastase masku, dotaknula sam joj dno. Za oko mi je zapela ova Keune Care Line maska namjenjena suhoj i oštećenoj kosi.

csm_756361_9740527210

Više no ikad mi je potreban dobar korektor. Iako po meni savršena, klasična Catrice kamuflaža me je počela isušivati nakon svakodnevnog korištenja.

csm_759828_89dc5c4e29

Novitet na policama drogerija Catrice HD Liquid Coverage puder. Prije par dana se dvoumila kupiti njega ili obnoviti zalihe mojeg favorita Nude Illusion, odlučila sam se za sigurniju opciju i uzeti već isprobano, no od kada su krenule nicati recenzije ovog ljepotana želim ga imati.

csm_759282_abd9f4a725gr_longstay_liquid_lipstickNijedna Wish lista ne može proći bez ruževa, prvi je dio nove Catrice jesenske kolekcije, a drugi Golden Rose tekući mat ruž.

nd.18552

product_2819

O Zarinim parfemima sam čula dosta podjeljenih mišljenja, nikakima su odlični dok drugima ne. Nisam imala priliku isprobati niti jedan od njih. Ove jeseni to planiram promjeniti. Izdvojila sam dva koja bi mi se po mirisnim notama mogla svidjeti Zara Femme i Zara Black Peony.

383340401614622

Za jesen i zimu uvijek biram velike torbe, jednostavnog izgleda, ravnih krojeva.

1-1798c_Jacques-Lemans-satovi_ZAKS

Već dugo gledam po Ebayu ženske satove, povoljni su i divnog dizajna iako nisam žena od nakita i jedini nakit koji trenutno nosim je vjenčni prsten, nemogu im odoljeti.

samsung-mobitel-galaxy-j5-j510-bijeli-crni-zlatni_1ff2aeaf

Zadnje, ali ono najpotrebnije je novi mobitel. Za oko mi je zapeo Samsung Galaxy J5, čini mi se da ima ok kameru i solidne opcije. Ako ste imale ili imate taj mobitel recite mi svoje dojmove.

Nadam se da ću si nešto od željenih sitnica uspijeti priuštiti, a vi mi recite Što se nalazi na vašoj wish listi?

Oglasi

Komentiraj

