Nivea Creme Care krema za čišćenje lica

picsart_09-14-10-10-26

Nivea je nedavno lansirala novu liniju proizvoda za čišćenje lica inspiriranom klasičnom plavom Niveom. Nakon adekvatnog testiranja odlučila sam vam o svakom proizvodu napisati koju riječ, prva na redu je krema za čišćenje lica.

Dolazi nam u čvrstoj tubici količine 150ml, lako se dozira i čep dobro “drži”. Do sada mi se nije dogodilo da se sama otvori i proizvod iscuri van iako sam je nosila i na putovanje.

Dostupna je u svim drogerijama po cijeni od 39,90 KN.

picsart_09-14-10-15-04

Prva kremasta umivalica koju sam koristila bila je Apivita, no ovo je potpuno drugačije. Tekstura je dosta gušća, poput klasične kreme za lice. Nanosim ju nakon skidanja šminke micelarnom na lagano vlažno lice, kružnim pokretima raspoređujem po licu.

picsart_09-14-10-16-22

Pri dodiru s vodom se ne pjeni, no jako lijepo očisti lice, koje nakon ove umivalice nije “škripavo” čisto, već glatko i lagano hidratizirano.

picsart_09-14-10-13-47

Bez problema skine zalutale tragove pudera koji ostanu nakon micelarne/mlijeka za lice.

Bilo bi mi draže da se dozira pomoću pumpice, ali to bi već bilo “traženje dlake u jajetu”.

Preporučila bih ju suhoj i normalnoj koži za svakodnevnu upotrebu, te mješovitoj u dehidriranoj fazi i hladnijem dijelu godine, dok bi masnokožcima, vjerujem, bila mrvicu teška.

Ako volite neisušujuće umivalive i miris klasične plave Nivee potražite ovu kremu, imate moje preporuke. ❤

Jeste li isprobale ovaj novitet? Koji su vaši dojmovi?

Proizvod ustupljen u svrhu recenzije, neovisno o tome sva su mišljenja i dojmovi potpuno iskreni. 
Oglasi

3 thoughts on “Nivea Creme Care krema za čišćenje lica

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #11 |

Komentiraj

