Jesenski TAG

8e10f4b53360eaf1c40142f83466aaa5

Pozdrav drage dame, najprije vam se moram ispričati na nepisanju. Moj dan u posljednjih mjesec dan je započinjao ranom zorom, a završavao iza ponoći. Pokušavala sam balansirati između posla, radnog vremena od 12h dnevno i obitelji. Naprosto nisam imala volje za ništa i svaki slobodan trenutak sam koristila za san, kojeg mi je hronično nedostajalo. Ta se ludnica polako smiruje, a ja se vraćam k vama i redovnom pisanju. Ovim putem vam želim zahvaliti što ste nastavili klikati na blog, čitati prethodne postove i pratit Facebook stranicu. Odužit ću vam se jednim divnim darivanjem, no o tome ćemo u jednom od narednih postova, a danas vam donosim Jesenski TAG post.

Što čini jesen posebnom?

Nisam fan (pre)visokih temperatura, a isto tako ni minusa, tako da mi jesen temperaturno savršeno odgovara.

Najdraže piće jeseni?

Kava u svim oblicima, iako u hladnijem dijelu godine volim popiti toplu čokoladu ili čaj.

de111b864fe061cbd20650a08f406857

Najdraži miris svijeće za jesen?

Nisam pretjerani fan mirisnih svijeća, iako stvaraju predivan romantični ugođaj, nerijetko me od njih boli glava. Ako bih morala izabrati jedan miris bila bi to vanilija.

Omiljena nijansa ruža za jesen?

S dolaskom jeseni vraćam se tamnijim nijansama ruževa. Omiljena među njima mi je Essence Wear Berries 09 savršena ljubičasta nijansa.

Omiljene nijanse sjenila za oči?

Kroz cijelu godinu nosim nude nijanse na očima tako da se to ne mjenja niti s dolaskom jeseni. Volim tople bež i smeđe tonove. Kao favorite izdvojila bih Essence Hello Autumn paletu sjenila iz prošlogodišnje LE kolekcije i Catrice Nude paletu od koje se ne odvajam kroz cijelu godinu.

2292beb87089a4cd70c17c0991f72e74

Najdraža knjiga/pjesma za jesensko razdoblje?

Volim lagana štiva,  trenutno čitam Maya Banks Žeđ, te trologiju Moj muškarac.

img_20161004_233706

Jesenski outfit?

Dugi kardigan i tajice. Traperice jednostavna majica i gležnjače ili starke. Jednako tako volim jednobojne obične, pamučne majice u kombinaciji s maramom/šalom.

Ove jeseni počastit ću se sa…?

Jednim dobrim shoppingom. Dugo, ma što dugo predugo nisam bila u kupnji odjeće, a hitno mi trebaju jesenski komadi. Treba mi i novi mobitel, jer je ovaj moj već na izmaku snaga. No za to ću najvjerovatnije pričekati božićna sniženja.

Najdraže mjesto za provodit dane tokom jeseni?

S obzirom na promjenjivo vrijeme, najdraže mi je biti doma, na kauču uz dobru knjigu ili seriju.

S obzirom da je ovo stari TAG post i da su pitanja još iz 2014. neću nikoga tagirati, nego vas pozivam dragi(e) čitatelji(ce) da podijelite s nama u komentarima što čini vašu jesen posebnom? 

 Sve su slike preuzete sa Pinterest.com

Oglasi

2 thoughts on “Jesenski TAG

Komentiraj

