Proizvodi kojima sam dotaknuknula dno #10

image

Pozdrav drage dame, krajnje je vrijeme da se riješim smeća i praznu ambalažu pobacam u smeće, a vama prenesem svoja razmišljanja o proizvodima koje sam potrošila.

picsart_10-10-02-55-16

Započet ćemo s šarenom ekipom šampona.

Balea Familiy šampon od mene na žalost ima unlike. Strašno mi je isušivao kosu, a vlasište je reagiralo groznim svrbežom, iskoristili smo ga kao sapun za ruke.

Schauma je klasično dobra, uvijek kada ne znam koji bi drugi šampon kupila uzmem nju. Ovo je verzija namijenjena suhoj kovrčavoj kosi i obećava ravnanje. Moja kosa nije kovrčava nego ravna, no naginje ka suhoj i volim kada je zaglađena. Sviđa mi se učinak koji ostavlja, kosa je meka i ne zapliće se. Sigurno ću ga kupiti ponovno.

 
Garnier Frutcis mi je također bio sasvim OK, kao i Balein kojeg sam kupila zajedno s istoimenom maskom.

picsart_10-12-10-51-18

Balea gelovi za tuširanje su redoviti stanovnici moje kupaonie. Povoljni su, pa kod mjesečne kupovine kućnih potrebština najčešće posegnem za njima.

Nivea gelove također volim. Pure fresh je “klasičan” gel, unisex sviježeg mirisa, idealan za jutarnja tuširanja, dok je Care & Cashmere kremaste teksture nježnog mirisa i njega sam rado koristila prije spavanja.

picsart_10-10-04-29-10

*Nivea Aqua pjena za umivanje je dosta puta spominjana ovdje na blogu. Što drugo reći osim – obožavam ju. Blaga, neisušujuća, a odlično čisti.

Olival mlijeko za čišćenje lica je još jedan odličan proizvod. Ne peče za oči, lijepo skida makeup, a traje cijelu vječnost.

*Marilou BIO gel za umivanje mi se dugo povlačio po kupaonici i tek sam ga prije par dana odlučila potrošiti do kraja. Nije me  nešto oduševio.

picsart_10-10-04-27-09

Tu su naravno i nezaobilazni dezodoransi. Rexona cool pink čak i za vrijeme velikog stresa i fizičkog napora, no miris mi je mrvicu prejak.

Dove roll-on je imao sve što mi treba, odličnu zaštitu i blag miris. Kupujemo ga sigurno ponovno.

Biobaza deo roll-on je bio u gotovo svim mojim emptiest postovima, uvijek sam za njega imala samo riječi hvale. Ovoga puta nažalost nije tako.  Svaki puta kada bi ga nanijela na tek obrijane pazuhe strašno bi me pekao, što se nikada prije nije događalo, nisam sigurna da li je riječ o promjeni formule, ili sam ja uzela primjerak “s greškom”, kako god, nisam ga uspijela potrošiti do kraja.

picsart_10-10-04-25-09

I za kraj dvije Essence maskare, povoljne i za moje potrebe sasvim zadovoljavajuće kvalitete, kupujem ih sigurno ponovno.

 

Čemu ste vi dotaknule dno u posljednje vrijeme?

 

Proizvodi označeni * dobiveni su u svrhu recenzije.

 

Oglasi

One thought on “Proizvodi kojima sam dotaknuknula dno #10

Komentiraj

