Nivea dvofazni ostranjivač makeupa

picsart_10-10-04-20-29

Pozdrav dame, danas vam pišem o jednom divnom proizvodu koji je zbog moje nestrpljivosti za korištenjem, fotkan polupotrošen. Nadam se da mi nećete to zamjeriti. Radi se o Nivea dvofaznom ostranjivaču makeupa, punog naziva Doble effect augen make-up entferner.

Kao što i samo ime kaže, sastoji se od dvije faze, uljne i vodene. Mućkanjem bočice one se sjedinjuju i proizvod je spreman za korištenje.

picsart_10-10-04-23-50

Kao što možete vidjeti na fotografiji, u mome slučaju se proizvod ne troši ravnomjerno. Uljni dio se dosta sporije troši, no to mi nije predstavljalo nikakav problem.

picsart_10-10-04-17-49

Osoba sam koja se zbog posla šminka 6 dana u tijednu. Kada dođem doma umorna, jedino što želim je što brže pod tuš i u krevet. Ovaj proizvod mi omogućava brzo i temeljito skidanje makeupa bez previše trljanja i naknadnog panda looka. Jednostavno namočim blaznicu njime i držim par sekundi na očima kako bi otopio šminku, nakon toga je skinem u par poteza, uz minimalno trljanja.

Ne peče za oči i ne ostavlja ljepljiv trag, što je meni jako bitno.

Sviđa mi se ovaj dvofazni ostranjivač makeupa i sigurno ću ga kupiti ponovno.

 Sastav: Aqua, Isododecane, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, CI 60725, CI 61565.

125ml – 36,90 KN

Jeste li probali ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

3 thoughts on “Nivea dvofazni ostranjivač makeupa

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #11 |

Komentiraj

