Olival Natural Senzitive šampon

picsart_11-02-10-37-19

Dugo nisam pisala recenziju o samo jednom šamponu, razlog je vjerovatno taj što me do sada niti jedan nije naručito oduševio. Olival Natural linija šampona ne sadrže SLS te pomoću prirodnih sastojaka pomažu održati ravnotežu vlasišta, bez isušivanja kose. Dolaze u tri verzije. Natural Lavanda i Menta, Natural Ružmarin i Limun te Natural Sensitive o kojem ću vam danas pisati.

images-3

Menta i Lavanda namjenjeni su suhoj i oštećenoj kosi, Ružmarin i Limun idealan su odabir za masnu kosu, dok Natural Senzitive uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta, otklanja svrbež i osjećaj zatezanja.

Moja kosa je na tjemenu sklona mašćenju, a ostatak je strašno suh, vlasište mi je sklono reagirati svrbežom i zatezanjem.

picsart_11-02-10-35-28

Šampon dolazi u plastičnoj bočici količine 250ml. Dozira se pomoću malog otvora na čepu. Što se pokazalo vrlo praktično.

Dosta je guste gelaste teksture i potrebno ga je vrlo malo. Zamjenu za (SLS koji stvara bogatu pjenu) Olival je našao u Coco glucosidu, tvari dobivenoj iz kokosovog ulja, pšenice i voćnog šećera, te se na taj način šampon bogato pjeni, temeljito čisti kosu, ali ju ne isušuje.

picsart_11-02-10-37-19

Ovaj šampon od mene ima veliki like.  Savršeno čisti kosu bez nadraživanja vlasišta. Bez maske i regeneratora kosa nije “metlasta” i gruba što mi se događalo s drugim šamponima.  Sigurno ga kupujem ponovno.

Dostupan je u svim drogerijama Dm, Bipa, Kozmo, Müller po cijeni od 39,99 KN.

Jeste li isprobali ove šampone, koji su vaši dojmovi?

Oglasi

6 thoughts on “Olival Natural Senzitive šampon

  1. Pingback: Proizvodi kojima sam dotaknula dno #11 |

  2. čula sam da su dobri, i svakako ću si kupiti za probu, ali kad potrošim dosadašnji šampon- ne volim gomilati proizvode..
    samo, kosa mi je čudna, ne znam u koju kategoriju bih je svrstala,haha
    najbolje kupiti sensitive-s tim ne mogu pogriješiti

    Liked by 1 person

Komentiraj

