Wet n wild E738 Comfort Zone paleta sjenila

picsart_11-09-11-44-57

Comfort Zone moja je prva Wet n Wild paleta i općenito prvi susret s njihovim sjenilima. Jako volim njihova rumenila i ruževe, pa sam i od palete očekivala dosta, kako mi se svidjela i da li je ispunila moja očekivanja pročitajte u nastavku.

Swatcheve sam vam već pokazala u postu o Wet n wild bazi za sjenila, no danas vam donosim više detalja.

Dolazi nam nam u plastičnoj ambalaži koja služi svrsi no vjerujem da ste svi koji već imate neki od Wet n wild proizvoda primjetili da ne ulažu puno u ambalažu.

No nemojte nikako da vas to odvrati od kupovine, jer naizgled možda ne tako privlačna ambalaža krije odličan proizvod po vrlo povoljnoj cijeni. Svi proizvodi su zaštićeni naljepnicom te možete biti sigurni da kupujete potpuno novi i nekorišten proizvod.

picsart_11-09-11-36-01

Na poleđini se nalaze sve potrebne informacije, uključujući sastav, količinu, koja u ovome slučaju sadržava solidnih 8.5 grama, te “uputstva” kako koristiti sjenila.

Cijela paleta je bazirana na nude smeđim i zelenkastim tonovima, što je za mene pun pogotak, jer upravo takve nijanse biram za posao i svakodnevne lookove.

Uz osam sjenila dobit ćete i kistić za nanošenje, koji sam ja izgubila odmah prvih dana, ali ni onako nije služio svrsi.

wet n wild paleta sjenila

Pri nanošenju sjenila se vrlo malo truse, lijepo se nanose i blendaju. Pigmentacija uvelike ovisi od nijanse do nijanse, svijetlije nijanse su nešto manje pigmentirane nego tamnije. Uz bazu za sjenila može se postići solidna pigmentacija i trajnost, bez problema izdrze 8-10 sati radnog vremena. 

picsart_11-09-11-29-20

Sva sjenila sadrže vrlo sitno mljeven i decentan shimmer.

Možete ju nabaviti u Dm-trgovinama koje drže Wet n wild proizvode po cijeni od 50-tak kuna.

Jeste li isprobale ovu paletu? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

Komentiraj

