Balea gel za čišćenje lica

img_20161228_105213-01

Balea gel za umivanje isprobali sam još u ranim srednjoškolskim danima, nije mi odgovarao, zatezanje kože i jako crvenilo bili su dovoljni da ga odmah prosljedim dalje. No prije mjesec dana odlučila sam ga ponovno kupiti. Ipak su prošle godine, koža se mijenja, a možda se nešto i u sastavu promijenilo. Nisam očekivala puno, no dobila sam više nego što sam mislila.

Za manje od 20-tak kuna sasvim solidnu umivalicu. Srednje gustoće, praktičnog doziranja na pumpicu i osvježavajuće mirisa grejpa.

Namijenjena je čišćenju mladenačke kože koja je najčešće sklona masćenju i prištićima, pa sam se bojala da bi moju normalnu do suhu kožu mogla isušivati. To se na sreću nije događalo. Nije od onih hidratantnih čistača, nakon kojih je dovoljan samo tonik. Kožu ostavi škripavo čistom, no ne i dehidriranom i osušenom.

Prije umivanja gelom svakako bi preporučila skidanje makeupa micelarnom ili dvofaznim ostranjivačem. Ostatke šminke skida bez problema no za potpuni makeup treba puno trljanja, što nikako nije dobro za kožu, a posebno za osjetljivo okoloočno područje.

img_20161228_105213-01

Preporučila bi ovaj gel svima sa mješovitom i normalnom kožom. Možete ga pronaći u DM-u po nešto manje od 20-tak kuna.

Jeste li isprobali ovaj proizvod koji su vaši dojmovi?

Oglasi

3 thoughts on “Balea gel za čišćenje lica

Komentiraj

