Winter TAG

Pozdrav djevojke, nadam se da ste dobro, negdje u toplom pijuckate kavu, vruću čokoladu ili što vam je već srcu drago. Danas sam u planu imala potpuno drugi post. Namjeravala sam završiti napola napisanu recenziju Avon maske za kosu. No ovo tmurno vrijeme, baš mi i nejde na ruku i naprosto nemam volje. Stoga vam danas donosim jedno lagano  štivo, Zimski TAG, kojeg sam iskopala negdje na netu. Nadam se da će vam pitanja i moji odgovori biti zanimljivi, a ja se veselim čitati vaše odgovore u komentarima.

1651871-bigthumbnail

Omiljena nijansa laka za nokte tokom zimskih mjeseci? 

Šljokice, obožavam sljokice, nježnije pastelne boje uz dodatak šljokicama za mene su pun pogodak. S obzirom da stavljam gel na nokte, koji traje po mjesec dana želim da mi manikura bude jednostavna i uklopljiva u većinu outfita, a opet lijepa.

Omiljen proizvod za usne?

Sve vrste balzama i raznih mazalica za hidrataciju usana. Imam ih hrpu, po džepovima, u torbi, na poslu… Trenutno mi je omiljeni klasični plavi Labello, koji je ujedno i novitet u mojoj kolekciji.

Odjevni predmet koji najčešće nosim zimi?

Kardigane, obožavam ih. Uz košuljicu za neki elegantniji izgled ili uz tajice za po doma. Kombinacije su mnogobrojne.

Najčešće nošen zimski dodatak?

Šalovi i marame, imam ih u raznim bojama i odlično podignu svaku kombinaciju, a i dodatno griju po ovom ružnom vremenu.

 Omiljeni zimski miris svijeće?

Volim svijetlost svijeća ali me od njih boli glava, ako baš moram izabrati jedan miris bila bi to vanilija.

Omiljeno zimsko piće?

Kava sa malo mlijeka, bez šećera, pijem ju tokom cijele godine, ali u zimskim mjesecima se posebno teško izvući iz toplog kreveta i započeti novi dan. Bez 3dcl tog napitka naprosto nefuncionir.

d022ffa0e6e612473622d0a55a3d00b4

Najdraži zimski film blagdanskog gođaja?

Znam da je već otrcano, no svake godine gledamo iznova Sam u kući… Doslovno sve radnje znam napamet, ali opet mu se iznova nasmijem.

Najdraza hrana tokom blagdana?

Pravi sam gurman kada je hrana u pitanju. Od Božića do Nove, dobila sam čak tri kile, koje ne mrdaju nigdje.

Omiljena blagdanska dekoracija?

 Kuglice, imamo ih hrpu, iako smo tek prošle godine započeli odvojen život i počeli ‘skupljati sitnice’. Već ih je sada puno previše. Mislim da bi neki stilist koji se bavi kreiranjem ukrašavanjem drvca dobio srčani udar kada bi vidio količinu kiča u našem stanu u to vrijeme. No, tkoga bria sve dok me to veseli i uživam u tome. 🎅

rps20170112_203919

Što je na vrhu zimske vish liste?

Obnoviti garderobu. Složila sam poveću listu stvar koje mi zaista trebaju.

Planovi za provesti iduće blagdane?

Nemam puno planova. Samo bih voljela da što više vremena provodim s obitelji. Ove godine mi je sve proletjelo prebrzo.

Blagdani su netom iza nas, pravo je vrijeme za sumirati događaje i obilježi ih jednim postom. Recite mi kako ste vi proveli blagdane i pozivam vas da u komentarima odgovorite na pitanje iz TAG-a. 

😘

Oglasi

Komentiraj

