Avon advance Techniques maska za kosu

Učlanila sam se  u Avon sa željom da si malo povećam džeparac, no jedino što se povećalo je moja kolekcija Avonovih proizvoda. Ne žalim zbog toga jer sam naletjela na hrpu odličnih proizvoda. Neki od njih su postali moji favoriti i nastaviti ću ih kupovati.

Kada sam ugledala ovu masku bila je na nekom sniženju i bila sam uvjerena da je novitet, tek sam poslje shvatila da je samo promijenjena ambalaža.

rps20170119_104318

Dolazi nam u količini od 150 ml, parkiranih u mekanu tubicu. Dozira se bez ikakvih problema.

Maska je srednje gustoće, vrlo maziva i lako se raspoređiva po kosi. Potrebno je vrlo malo proizvoda. Tako da će vam 150ml potrajati dosta dugo. Miris je divan, ni sama ne zna kako bih ga opisala, podsjeća me na frizerske salone i mirise profesionalnih proizvoda koje oni koriste.

rps20170119_104402

Nakon tehničkih detalja, vrijeme je da pređemo na ono bitno, kako ova maska djeluje na moju kosu.

Tjeme mi je sklono masćenju dok je ostatak kose dosta suh, vrhovi skloni pucanju. Trenutna dužina je nešto ispod ramena. 

Ispočetka sam masku nanosila cijelom dužinom kose, no primijetila sam da mi se na taj način kosa brže masti, što mi se na kako nije svidjelo, pa sam ju počela stavljati na donju polovicu kose, od uha do vrhova. Pri svakom pranju. Držala bih ju cca 5 minuta i potom bogato isprala vodom.

Kosa bi mi bila mekana, mirisna, a tjeme se nije dodatno mastilo.

rps20170119_104318

Cijena maske uvelike ovisi od kampanje okampanje i često se može naći na popustu. Uglavnom se kreće oko 30-tak kuna.

Iako nismo kliknule na prvu, pronašla sam način korištenja koji odgovara mojim potrebama i izvukla najbolje iz ove maske. Nastavljam je koristiti, a preporučujem ju i vama. 💗

Jeste li isprobali ovu masku? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

6 thoughts on “Avon advance Techniques maska za kosu

  1. U kombinaciji sa uljem iz iste linije doslovce mi spašava vrhove, i slažem se nanesena cijelom dužinom puno brže mi se tjeme masti tako da ju koristim na isti način kao i Ti. Big like za ovu masku

    Sviđa mi se

Komentiraj

