Što pokloniti njoj za Valentinovo? 💕

Nakon posta Što pokloniti njemu za Valentinovo  donosim vam ideje za nježniji spol. Možda koji muškarac zaluta ovdje u potrazi za idejom ili vama pomogne u odabiru poklona za mamu, sestru, prijateljicu…

cestitka-za-valentinovo-3-vanjska

Ovo bi ujedno mogla biti moja wish lista, jer sam se vodila po tome što bih ja voljela dobiti. ☺

 Moram samo mužu negdje “slucajno” ostaviti link. 😀

Parfem odličan izbor ako ste sigurni u ono što želi i što joj se sviđa. Ako ne želite riskirati kupite joj novu bočicu omiljenog parfema.  Ja si u svojoj kolekciji želim Naomi Campbell parfem.

naomi-campbell-naomi-campbell-30edp-zenski-parfem

Slatkiši, malo je onih tko ih ne voli. Čokolada ili bombonijera umotana u šareni papir uvijek će izmamiti osmjeh na lice, pogotovo ako tome dodate buket cvijeća ili barem ružu.

ruze7

Sexy donje rublje ili neka slatka pidžamica. 

02cddd7990e457989049c0802e1c4acc

Sat, većina djevojaka voli i nosi satove, pogotovo jer su već neko vrijeme u trendu. Da bi bio lijep i kvalitetan sat uopće ne mora biti skup. Pronašla sam u Lidlu odlične komade po samo 89KN. Ponuda je ograničena, pa se nadam da nisu raprodani jer si jako želim jedan.

screenshot_2017-02-11-11-09-19-01

Knjige su vrijedan i trajan poklon, za sve one koji vole čitati.

tura-mladahnih-knjiga-za-tinejdzere-malo-starije-i-mlade-duhom_article_full

Poklon paketi, za oko su mi zapeli novi Afroditini setovi. Ne znam koji mi je ljepši, želim ih oba. 💗

valentinovo-2017-paketi-web

Kako ovaj post nebi bio predug, ovdje ću stati. Kako vam se sviđaju moji prijedlozi? Što biste vi voljele dobiti za Valentinovo? 

Oglasi

Komentiraj

