Catrice HD Liquid Coverage tekući puder

Nakon ni sama ne znam koliko potrošenih bočica Catrice  Nude Illuzion  pudera (recenzija). Poželjela sam promjenu, a i znatiželja je učinila svoje te sam kupila relativno novi na tržištu Catrice HD Liquid Coverage tekući puder. 

rps20170219_141204

rps20170219_141243

Dolazi u staklenoj bočici, poprilično kvalitetno napravljenoj. Dozira se pomoću kapaljke, što je još jedna zanimljivost ovog proizvoda. Ona radi bez ikakvih problema i odlično dozira proizvod.

Ne morate se bojati da će proizvoda izaći previše i da će se samim time i brže trošiti.

Dostupan je u tri vrlo svijetle nijanse. Moja je 010, najsvjetlija.

rps20170220_105632

rps20170220_105707

Tekstura je poprilično tekuća. Sto sam ja odmah povezala sa slabijim prekrivanjem, no ne dajte da vas to zavara. Moć prekrivanja je odlična, srednja do potpuna. Kao i trajnost. Ne mrda s lica satima.

Moja koža je normalna, sklona dehidraciji i blago suha na vrhovima obraza.

Zbog posla nosim puder šest dana u tjednu, nastojim kožu dobro pripremiti kako nebi došlo do isticanja suhih djelovanja.  Neovisno o jutarnjoj i večernjoj rutini obavezno (čisto) lice prebrišem tonikom i nanesem neku laganu kremicu prije stavljanja pudera.

Nanosim ga većinom prstima za prirodniji izgled ili kistom za jače prekrivanje.

Ne suši se prebrzo, imate sasvim dovoljno vremena ravnomjerno ga nanjeti i izblendati.

Iako nisam fan mat pudera bila sam potpuno oduševljena njegovom moći prekrivanja i trajnosti na licu. No nakon par dana svakodnevnog korištenja primijetila sam da mi lagano isušuje kožu, što se s Nude Illuzion nikada nije događalo.

Kada se sve zbroji, dajem ovom puderu solidnu četvorku. Njegovo prekrivanje i trajnost dobro će mi doći u posebnim prilikama, no pokazalo se da mojoj koži ne odgovara u potpunosti na svakodnevnoj bazi. Mogao bi se svidjeti osobama sa mješovitom do masnom kožom. Suhokožcima nebi preporučila. 

30 ml – 58 KN

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

One thought on “Catrice HD Liquid Coverage tekući puder

  1. Bila sam oduševljena ovim puderom kad je stigao na naše tržište i jedva sam dočekala da ga se dočepam. Nažalost i moju ekstremno masnu kožu je uspio isušiti tako da sam ga ostavila po strani i pokušat ću ga koristiti kad dođe toplije vrijeme.

    Sviđa mi se

Komentiraj

