Proizvodi kojima sam dotaknula dno #11

Posljednji emptiest post pisan je prije dugih pet mjeseci. Proizvodi koje ću vam danas pokazati nisu skupljani tijekom tog perioda, nego od prilike, posljednjih mjesec dana.

picsart_02-28-12-55-41

Jako sam voljela Avon gelove za tuširanje. Bili su na nekom sniženju i odmah sam naručila tri komada. Na svu sreću pokazali su se kao pun pogodak. Mrvicu su skloni isušivanju kože, no uz neku kremicu ili losion neće biti problema. 

picsart_02-28-12-54-56

*Olival Natural Sensitive šampon  ima svoju recenziju (link). Ukratko rečeno vrlo dobar proizvod, nježan prema kosi, a učinkovit pri čišćenju. Mala zamjerka je ta što mi se pri samom kraju korištenja pretvorio u gustu želatinu i bilo ga je nemoguće potpuno iskoristiti.

Avon naturals šampon i balzam 2u1 još jedan blagi šampon s predivnim mirisom breskve. Iako sam se bojala da će mi se od njega kosa brže mastiti to se na svu sreću nije dogodilo.

picsart_02-28-12-56-45

Nisam pretjerani fan dezića u spreju, ali kad se već koji nađe kod mene potrošim ga.

*Nivea protect & care sam dobila u Niveinom božićnom paketu, a Rexonu sam dobila od svoje drage majke također za Božić. Oba proizvoda su sasvim ok. Nisu mi ostavljali mrlje na odjeći i dobro su štitili od neugodnih mirisa.

picsart_02-28-12-58-31

Ovo mi je već druga ili treća bočica Olival micelarne otopine s uljem smilja, to samo za sebe govori koliko je volim.

*Nivea dvofazni ostranjivač makeupa  ima svoju recenziju (link). Odlučno obavlja svoju funkciju, ne peče me za oči i efikasno skida maskaru.

*Avene micelarne voda je zapravo tester od 5ml koji sam nosila sa sobom kada bi išla negdje na vikend.

*Nivea krema za umivanje, proizvod koji me na prvu pomalo zbunio svojom teksturom, a poslje sam ga jako zavoljela. Ne isušuje kožu, nakon umivanja nema zatezanja. Rado sam ga koristila. Kupujem sigurno ponovno. Recenzija.

Olival regenerativna krema je već postala redoviti gost emptiest i new in postova. Savršeno mi odgovara u hladnijem dijelu godine. Detaljniju recenziju možete pročitati ovdje

Dok sam Olival  kremu koristila kao jutarnju njegu prije samog nanošenja makeupa posezala sam za Eucerin Aqua Porin kremom dosta je lakša od prethodne, puder savršeno “sjeda” preko nje.

Kojim proizvodima ste vi u posljednje vrijeme dotaknule dno?

Proizvodi označeni zvjezdicom * dobiveni su u svrhu recenzije.

 

 

💖💖💖💖💖💖💖

Oglasi

One thought on “Proizvodi kojima sam dotaknula dno #11

Komentiraj

