Balea maska za kosu s vanilijom i bademovim uljem

U svojoj njezi kose gotovo sam potpuno regeneratore zamijenila maskama za kosu. Hranjivije su, a to je ono što treba mojim suhim vrhovima.  Koristim ih pri svakom pranju, te ih nanosim samo na vrhove. Iako već imam neke svoje favorite uvijek rado isprobam nešto novo. Nakon pročitanih par pozitivnih recenzija kupila sam Balea masku za kosu s vanilijom i bademovim uljem. Danas vam donosim svoje dojmove.

rps20170409_205021

rps20170409_204949

Ambalaža je vrlo obična, plastična s čepom na odvrtanje. Količine 200ml.

Tekstura je sama po sebi vrlo rijetka, netipična za maske za kosu, nešto poput regeneratora. Njegu koju pruža bi također usporedila s regeneratorima drogeriskog ranga. Kosa nakon pranja je meka i zaglađena, no nikako ne možemo pričati o nekakvoj vrhunskoj njezi, što za cijenu od 15 kuna nisam ni očekivala. Sviđa mi se kao nadopuna njege i rado ću je potrošiti do kraja.

U svom sastavu maska sadrži silikone, što meni osobno ne smeta kada je njega kose u pitanju. No ako ih vi izbjegavajte, ovaj proizvod nije za vas.

rps20170409_205111.jpg

rps20170409_205147

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

Komentiraj

