Avon Secret Fantasy EDT

Ako bih morala izdvojiti jednu kategoriju Avonovih proizvoda koje obožavam bili bi to parfemi. Izbor je ogroman, a uz vrlo česte popuste mogu se kupiti odlični proizvodi po povoljnim cijenama. Tako sam ja ovog ljepotana “uhvatila” još početkom zime, za samo 60-tak kuna.

rps20170409_205219

U njemu se miješaju note bobičastog voća, ananasa, ženstvenog jasmina, jorgovana,  baršunastog mošusa, ambera i tople sandalovine. (Izbor: punmiris.com) Predstavljen je 2010 godine. Mirisne note prati i ambalaža, koja je vesela, razigrana, djevojačka.

S obzirom da sam izgubila jedan detaljćić koji je služio da se parfem ne “raspa” prilikom nošenja, ispod vam ostavljam originalnu sliku.

o.12986

Izvor: punmiris. com

Ovo je pravi mladenački miris, sladak, razigran, voćni. Zaljubila sam se u njega na prvi špric i koristila ga gotovo cijelu zimu. Sviđao mi se taj topli miris na šalu ili marami za vrijeme hladnih dana, kao da priziva sunce i ljeto. Sada mi je već pri kraju, svakako ga namjeravam kupiti ponovno.

Trajnost mu nije jača strana. Na koži ga osijetim oko sat vremena, na odjeći nešto duže. Mnogi bi rekli premalo, no s obzirom na cijenu, nije mi bilo žao nanositi ga iznova.

rps20170409_205437

Jeste li isprobali ovaj miris koji su vaši dojmovi?

Oglasi

2 thoughts on “Avon Secret Fantasy EDT

Komentiraj

