Eau Florale by Shakira EDT

Eau Florale by Shakira osmišljen je tako da izražava po pozitivne vibracije, radost i vitalnost. Kreirala ga je, kako kažu sama Shakira uz pomoć stručnjaka Elisabeth Vidal.

rps20170504_174641-01

Dobila sam ga za Valentinovo od supruga. Znajući koliko volim parfeme igrao je na sigurno.  S obzirom da on ne voli jake i teške parfeme, čim sam ga vidjela znala sam da se radi o nježnom voćnom mirisu. Bila sam u pravu.

Gornje note: bergamot, crna ribizla. Srce: jasmin, heliotrop, malina, kupina, borovnica. Baza: mošus i vanilija.

Miris ne nježan, puderast, voćni. Idealan za ove proljetne dane.

Ružičasti detalji na ambalaži kao i sam izgled bočice odlično se uklapaju notama parfema. Nježno, romantično. 💖

Ja sam dobila bočicu od 50 ml, osim nje dostupan je i u količini od 80ml.

Radi se o ETD, tj. toaletnoj vodi, pa je i sama trajnost očekivano slabija. Na odjeći ga osijetim oko 4-5 sati, na koži nešto kraće.

Jeste li isprobali ovaj miris? Koji su vaši dojmovi?

Oglasi

Komentiraj

