NIVEA hairmilk šampon i regenerator za kosu

Pozdrav djevojke, danas vam pišem o dva proizvoda koji su već odavno potrošeni, no smatrala sam da ipak zaslužuju koju riječ više od rečenice ili dvije u emptiest postu.

 

Kao što vidite iz naslova radi se o NIVEA hairmilk šamponu i regeneratoru.

Moja kosa je sklona mašćenju na području vlasišta, dok su vrhovi suhi.

ŠAMPON

NIVEA hairmilk šampon dolazi u količini od 250 ml, po cijeni od 20-tak kuna. U plavoj bočici, svima dobro poznatog NIVEA mirisa.

Tekstura me više podsjeća na mlijeko za tijelo nego na šampon. No lijepo se pjeni, čisti vlasište i ne isušuje kosu. Sviđa mi se što mi je kosa nakon njega zaglađena, nije “metlasta” i gruba, što mi se znalo događati s drugim šamponima.

REGENERATOR

Regenerator dolazi u kolikoličini od 200 ml, kremaste teksture i prepoznatljivog NIVEA mirisa. Nanosim ga na mokru, ali blago posušenu kosu, na područje vrhova. Ostavim da djeluje dvije do tri minute, te nakon toga bogato isperem vodom.

Lako se ispire, a kosa nakon njega je vidno sjajnija i mekša na dodir.

Sviđa mi se ova linija proizvoda. Preporučila bi je osobama s normalnom do blago suhom kosom.

Jeste li isprobali ove proizvode, koji su vaši dojmovi?

Proizvod dobiven u svrhu recenzije
Oglasi

One thought on “NIVEA hairmilk šampon i regenerator za kosu

Komentiraj

