NEW IN #16

Od posljednjeg New in posta prošlo je dugih deset mjeseci. Nije da nisam kupovala, nego su se te kupnje uglavnom svodile na ono što mi treba i što ću koristiti. Dok bi skupila dovoljnu količinu proizvoda za New in, većina bi ih već bila potrošena i/ili recenzirala.

Ni današnji post ne pršti novitetima, ali kako bih “oživjela” ovu rubriku na blogu odlučila sam vam ih pokazati.

rps20170520_153446

Iz Olivala mi je stigla *Natural deo krema menta i lavanda iako je proizvod po sastavu sasvim ok i čitam samo pozitivne recenzije o njemu, nikako se ne mogu naviknuti na jak miris lavande. Svakako namjeravam kupiti primjerak s manje izraženim mirisom.

Eucerin mi je na testiranje poslao *CC kremu s SBF 50 i *fluid sa zaštitnim faktorom 30. CC kremu koristim umjesto pudera već par dana i prvi dojmovi su vrlo pozitivni. Pribojavala sam se da će mi biti pretamna, no odlično se stapa s tenom. Na mojoj normalnoj do suhoj koži ostavlja lijep zdravi sjaj. Lagano ujednačiti boju tena, što mi je za svaki dan sasvim dovoljno.

Balea gel za tuširanje s uljnim perlicama volim imati nešto “uljasto” pri ruci da s vremena na vrijeme zamjenim klasične gelove za tuširanje kada moja koža traži dodatnu njegu, bez obzira o kojem se godišnjem dobu rada.

NIVEA fresh pure je meni vrlo drag gel za tuširanje, miris je osvježavajuć, unisex idealan za jutarnja tuširanja.

U Offertisimi sam kupila lak za nokte za svega 4kn. Dok na rukama imam gel, uglavnom u nježnim pastelnim bojama, kako bi se mogao uklopiti u ostatak moje odjeće, na nožnim prstima volim si dati oduška i nositi jarke boje.

Uz lakiranje noktiju neophodan je i ostranjivač laka, iliti aceton 😉 Uglavnom kupim onaj koji mi dođe pod ruku, ovoga puta je bio Ebelin. 

Volim Essence maskare, uvijek doma imam barem jednu. Nedavno sam kupila Get BIG! lashes s klasičnom srednje velikom četkicom. Lijepo mi produži trepavice, ne lijepi i ne runi se. Za dvadesetak kuna mislim da ne može bolje.

Kako vam se sviđaju moji skromni noviteti?  O čemu želite čitati detaljniju recenziju?

😘

Proizvodi označeni zvjezdicom * dobiveni su u svrhu realizacije
Oglasi

One thought on “NEW IN #16

Komentiraj

