EUCERIN CC KREMA SPF 50+

Ljeto nam je napokon stiglo, temerature su sve više,  a s njima i sve veća štetnost UV zračenja.  Nekada davno kreme sa zaštitnim faktorom su uglavnom bile masne i teške, kako bi fizički štitile kožu od sunca. Time čepile pore i stvarale više štete nego koristi. Danas izbor krema je velik i svatko bez previše muke može odabrati odgovarajuću zaštitu od sunca.  Možda u tom izboru vam pomogne i moja današnja recenzija Eucerin CC kreme.

rps20170611_133922

Kao što možete vidjeti iz naslova, sadrži SPF 50+ koji se posebno preporučuje osobama svijetlog tena koji je sklon hiperpigmentaciji, opeklinama te drugim “radostima”.

Kao jedna od vlasnica takvog tena i kože sklonoj pjegicama od najranije mladenačke dobi pokušavam se maksimalno zaštiti od sunca. Blago ujednačen ten i SPF zaštita za mene su se pokazali kao pun pogodak. Dva u jedan kombinacija. 

rps20170520_153619

Kada su mi iz Eucerina javili da su mi poslali CC kremu hell/naturale nijanse bila sam uvjerena da mi krema neće odgovarati, jer kako to inače biva, biti će pretamna za moj blijed ten. Na sreću nisam bila u pravu. Iako nešto tamnija od mog omiljenog pudera (Catrice HD Liquid Coverage, nijansa 010) savršeno se stapa s kožom i uz malo blendanja nema vidljivih prijelaza.

Tekstura je srednje gusta. Lijepo se razmaziva i relativno brzo upija. Blago jednači ten i prekrije sitne nepravilnosti. Licu daje divan zdrav sjaj, što mojoj koži koja je normalna, te ponekad naginje ka suhoj, odlično odgovara.

IMG_20170611_132633-01.jpeg

Kao što ste mogli zaključiti iz posta meni se ova CC krema jako sviđa,  a mogla bi se svidjeti i pripadnicama suhe, normalne i mješovite kože, dok bi masnokožcima, vjerujem ipak bila mrvicu teška. 

 

Oglasi

Komentiraj

