Trenutno volim… #4

PicsArt_04-17-01.58.45

Uzela sam si malu pauzu od bloga, ali ne i od kozmetike. Danas vam donosim svoju kratku listu favorita.

Gotovo svi proizvodi su već spominjani i/ili recenzirani na blogu tako da neću duljiti.

PicsArt_04-04-10.50.44

picsart_1453914170501-1

Olival regenerativna krema, je najnoviji član moje kolekcije za njegu lica. Na prvu smo se zavoljele. Dok su bili hladniji dani koristila sam ju i kao dnevnu i kao noćnu njegu, no dolaskom proljeća i jačeg sunca u funkciju sam ponovno ubacila Eucerin Aqua Porin dnevnu kremu, prvenstveno zbog njenog SPF 25.  Lagana, brzoupijajuća tekstura odlična je podloga za šminku.

picsart_1454853341302

Od kada sam prvi puta dobila ovo mlijeko na recenziju ne preskačem njegu tijela. Nevjerojatno se brzo upija. Kožu drži hidratiziranom do idućeg tuširanja. Čak ni moje ekstra suhe podkoljenice nakon par dana redovnog korištenja nisu pokazivale znakove dehidriranosti. Jedina mana mu je što se brzo troši.

picsart_1457784365502

Oriflame kuglice je osvojila jedna od vas u zadnjem darivanju, a druge su ostale meni. Izrazito su pigmentirane, kombinacija boja daje jedan divan prirodan izgled što mi se jako sviđa.

picsart_1453471653444

Proljeće je pravo vrijeme za boje na usnama, iako nije neka upečatljiva žarka nijansa, meni je jako draga.

picsart_1458303547780

Aura iluminator toliko obožavam da ne mogu zamisliti šminkanje bez njega. Stavljam ga na vrh jagodica ili ponekad pomiješam s puderom.

picsart_1457260506908

Moja zaluđenost parfenima je počela ove zime. Prije toga mi uopće nisu bili zanimljivi. Rezultat toga je 3 jesensko-zimska mirisa, od lakših verzija imam samo ovaj Avonov. Čekam veliko sniženje u Kozmu na parfeme pa da si pruštim prvi skuplji parfem stoga bi mi svaka vaša preporuka  dobro došla.

Koji su vaši favoriti u posljednje vrijeme?

Oglasi

3 thoughts on “Trenutno volim… #4

  1. Imamo zajedničkog favorita! Slažem se Čarobno mlijeko je pregenijalno, super su zmućkali formulu u Olivalu, sad još samo da naprave XXL pakiranje….
    Probaj neki parfem od D&G, nećeš pogriješiti 🙂

    Sviđa mi se

  2. moji favoriti su definitivno Catrice olovka za oči- smokey eyes. tako je super da ono.. oduševljena sam.
    zatim Olival grožđana mast s propolisom- njeguje moje usne najbolje od svih mazalica koje trenutno imam
    garnier bb krema

    Sviđa mi se

Komentiraj

